media.ford.ua

Ресурс Ford з інформаційними матеріалами

11/10/2017 - Співпраця Ford і Google


Ford і Google створять можливість пережити віртуальне ДТП
 
  • Синдром втрачених можливостей, також відомий як фактор FOMO (англ. fear of missing out) — це страх пропустити щось цікаве, який стає причиною стресу в підлітків і наражає юних водіїв на небезпеку.
 
  • Ford, Google та студія віртуальної реальності Happy Finish об’єдналися для створення навчального застосунку для водіїв.
 
  • За допомогою віртуальної реальності можна на власному досвіді переконатися, що неуважність може коштувати життя.
 
  • Щороку в Європі понад 3600 молодих людей гине в ДТП.
 
 
КЕЛЬН, Німеччина, 10жовтня 2017 року. Страх пропустити щось цікаве — фактор FOMO — наражає юних водіїв на небезпеку. За останніми даними в Європі на дорогах гине понад 3600 молодих людей щороку, дві третини з них — водії. * Прагнення залишатися на зв’язку з друзями є причиною того, що молоді люди особливо схильні до потенційно фатальних відволікань на соціальні мережі, селфі та повідомлення. **
 
Щоби звернути увагу на небезпеку, компанія Ford, у співпраці з титулованою студією віртуальної реальності (ВР) Happy Finish і Google, запустила ВР-застосунок Ford Reality Check, за допомогою якого можна пережити потенційно небезпечні ситуації, спричинені неуважністю під час водіння.
 
За словами невролога Лінди Шоу (Lynda Shaw), молоді люди є надзвичайно вразливими до фактора FOMO. Саме тому вони часто спілкуються зі своїми друзями, сидячи за кермом.
«Дослідження показують: частина мозку, що допомагає зменшити стрес від того, що про нас думають наші однолітки, менш активна в молодому віці, — зазначив Шоу. — Підлітки гостро переживають, якщо залишаються поза своєю групою спілкування. Важливо зазначити, що префронтальна кора також пов’язана з такими функціями головного мозку, як оцінка ризиків, планування наперед і контроль наших дій».
За допомогою програми Ford Reality Check на базі ВР-платформи Google Daydream VR ви побуваєте в ролі водія, який постійно відволікається, збираючи друзів дорогою на вечірку. Повідомлення, телефонні дзвінки й пасажири — всі змагаються за його увагу та стають причиною помилок. Останнє відвертання уваги веде до фатальних наслідків. Під час початкового тестування 90% тих, хто користувався застосунком заявили, що після пережитого досвіду вони змінять свою поведінку.
 
«Коли людина переживає автомобільну аварію, то це може назавжди змінити її життя, і, на жаль, для надто великої кількості молодих людей такий досвід стає останнім у житті. Ми сподіваємося, що, надаючи можливість відчути, як легко може статися лихо, ми заохочуватимемо молодь до більш безпечного руху», — повідомив Джим Грехем (Jim Graham), менеджер програми Ford Driving Skills for Life.  
 
Програма Ford Reality Check буде демонструватися під час заходів у межах Ford Driving Skills for Life по всій Європі і, як очікується, пізніше стане доступною в магазині Google Play.
 
# # #
 
 
* Звіт «Основні факти щодо безпеки руху у 2016 році» (Traffic Safety Basic Facts 2016) https://ec.europa.eu/transport/road_safety/sites/roadsafety/files/2015_age.pdf
 
** https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2016/07/28/distractions-and-alcohol-pose-danger-to-young-drivers--more-18-2.html
 
Про програму Ford Driving Skills for Life
З 2013 року компанія Ford of Europe загалом витратила 12 млн євро на навчання в межах оголошеної нею програми Ford Driving Skills for Life. Безкоштовні практичні заняття спрямовані на тренування навичок розпізнання небезпеки, керування автомобілем, вибору швидкісного режиму та маневрування. Програма також підкреслює ризики, спричинені відволіканням на соціальні мережі, написанням повідомлень та фотографуванням за кермом, а також небезпеку керування автомобілем напідпитку або після приймання ліків. Цьогоріч компанія Ford пропонує безкоштовні курси в Бельгії, Фінляндії, Франції, Німеччині, Італії, Нідерландах, Польщі, Румунії, Росії, Іспанії, Туреччині та Сполученому Королівстві, а також уперше відкриває такі курси в Угорщині та Норвегії.
 
Про Google Zoo
Zoo — це творчий центр Google, що працює для брендів і агентств.
 
Про Google Daydream VR
Платформа Google Daydream Virtual Reality була розроблена компанією Google, щоби надавати просту можливість поринути в захопливий світ віртуальної реальності. Легка гарнітура працює від смартфона на підставці та доповнюється портативним контролером, який допомагає взаємодіяти у віртуальному світі.
 
Про Happy Finish
Happy Finish — відома в усьому світі творча студія, яка пропонує послуги зі створення крос-платформних проектів та спеціалізується на віртуальній реальності. Happy Finish є провідним світовим лідером зі створення комерційної віртуальної реальності, розширеної реальності, змішаної реальності та штучного інтелекту для провідних світових брендів, агенцій та творчих студій. З Happy Finish можливо все.
 
Компанія Ford of Europe відповідає за виробництво, продаж і обслуговування автомобілів бренду Ford на 50 окремих ринках і надає роботу приблизно 47 тисячам співробітників на підприємствах, що знаходяться у повній власності, і приблизно 66 тисячам осіб, з урахуванням спільних і неконсолідованих підприємств. Крім Ford Motor Credit Company до складу Ford Europe входить також підрозділ з обслуговування клієнтів Ford Customer Service Division і ще 24 заводи (16 у повній власності або у формі консолідованих спільних підприємств і 8 неконсолідованих спільних підприємств). Перші автомобілі компанії Ford були привезені до Європи в 1903 році — у тому ж році, коли була заснована компанія Ford Motor Company. Виробництво в Європі почалося в 1911 році. 

Підпишіться на розсилку від Ford Media про оновлення інформаційних матеріалів