media.ford.ua

Ресурс Ford з інформаційними матеріалами

28/04/2015 - Mustang - найшвидший Ford в Європі


 

  • Цілком новий Ford Mustang з 5.0-літровим V-подібним 8-ми циліндровим двигуном набирає швидкість (0-100 км/год (0-62 миль/год) за 4,8 секунди; це найбільш швидко прискорюване авто Ford серійного виробництва будь-коли представлене в Європі

 

  • Mustang з новим 2,3-літровим двигуном EcoBoost набирає швидкість 100 км/год за 5,8 секунд, споживаючи при цьому 8,0 л/100 км (35,3 миль/галон), показник викидів CO2 —179 г/км

 

  • Більше ніж 2 200 клієнтів в Європі замовили новий Mustang фастбек і кабріолет, які будуть доставлені в дилерські центри континентальної Європи починаючи з липня, а в Англію — починаючи з жовтня

 

  • Ford Mustang підвищує задоволення від керування завдяки функції «Вибір режиму керування» (Selectable Drive Modes) – стандартного (Normal), спортивного (Sport+), на гоночному треку (Track) та сніг/дощ (Snow/Wet)

 

  • Компанія Ford підтверджує, що додаткове обладнання для треку Track Apps буде включати систему забезпечення швидкого старту Launch Control, що забезпечуватиме прискорення 0,97g; акселерометр для вимірювання прискорення; а також Line Lock для нагрівання задніх коліс

 

  • Зовнішній вигляд та динамічні характеристики покликані задовольняти очікування водіїв у Європі. Покращена підвіска та міцний і водночас легкий матеріал виконання забезпечує відчуття керування добре збалансованим спортивним автомобілем

 

  • Нова європейська версія Mustang створеного Ford виготовляється у м. Флет Рок (Flat Rock), Мічиган, США

 

 

КЕЛЬН, Німеччина, 27 квітня 2015 року – сьогодні компанія Ford Motor повідомляє, що цілком нова модель Ford Mustang набиратиме швидкість 0-100 км/год (0-62 миль/год) менше ніж за 5 секунд, що робить її найбільш швидко прискорюваним авто Ford серійного виробництва будь-коли представленим в Європі.

 

Компанія також повідомляє, що більше ніж 2 200 клієнтів замовили новий Ford Mustang із моменту коли цей культовий автомобіль став доступним на ринку Європи цього року.

 

Ford Mustang, що буде продаватися в Європі вперше за всю 50-літню історію цього автомобіля, доступний оснащеним 5.0 літровим V-подібним 8-ми циліндровим двигуном Ford потужністю 421 к.с. і крутним моментом 530 Н·м або економнішим

2,3-літровим двигуном EcoBoost Ford потужністю 317 к.с. і крутним моментом 432 Н·м

 

Модель типу фастбек з 5.0 літровим V-подібним 8-ми циліндровим двигуном та шестиступінчатою механічною коробкою передач, досягає швидкості 100 км/год

(62 миль/год) з місця за 4,8 секунди – швидше ніж будь-який автомобіль Ford представлений в Європі з часу випуску у 2005 році несерійного Ford GT суперкар. Ford Mustang, з 2,3-літровим двигуном EcoBoost типу фастбек із механічною коробкою передач, досягає згаданої швидкості за 5,8 секунд.

 

Водії Ford Mustang можуть оптимізувати роботу автомобіля відповідно до свого настрою та умов керування, обравши функцію «Вибір режиму керування» (Selectable Drive Modes), а у заміських умовах можна використовувати що додаткове обладнання для треку Track Apps для моніторингу ходових якостей автомобіля. Ford Mustang з 5.0-літровим V-подібним 8-ми циліндровим двигуном може досягти максимальної швидкості на гоночному треку за допомогою системи забезпечення швидкого старту Launch Control, що забезпечуватиме прискорення 0,97 g – майже так само швидко, як опинитися у вільному падінні.

 

«Новий Ford Mustang буде шалено швидким на заміській дорозі, його швидкість вдавить вас у сидіння під вібруюче звучання мотору, — сказав Герман Саленбах, директор лінії автомобілів Mustang. — Але Mustang швидкий не тільки при їзді по прямій. Поїздки та керування цим автомобілем будуть одкровенням для європейських водіїв».

 

Обладнаний 2,3-літровим двигуном EcoBoost новий Ford Mustang забезпечує споживання пального до 8,0 л/100км (35,3 миль/год) і показник викидів CO2 —179 г/км.*

 

Задоволення на дорозі та гоночному треку

Потужні двигуни нового Ford Mustang в Європі підкріплюються стандартним пакетом Performance Pack, що включає покращений гальмівний механізм та систему охолодження для швидкісних поїздок. Вишукана форма коліс та корпусу, а також новітні технології, допомагають оптимізувати динамічні характеристики, та задовольнити потреби покупців Ford Mustang, які полюбляють спортивні автомобілі.

 

Функція «Вибір режиму керування» (Selectable Drive Modes) вмикається і працює завдяки тумблерам на центральній консолі і регулює електронну систему управління стійкістю AdvanceTrac, чутливість до відкриття дросельної заслінки, налаштування коробки передач та керма відповідно до режимів стандартного (Normal), спортивного (Sport+), на треку (Track) та сніг/дощ (Snow/Wet). Система електричного регулювання кермового зусилля та відчуття керування (Selectable Effort Electric Power Assisted Steering) має стандартний (Normal), комфортний (Comfort) та спортивний (Sport) режими.

 

Щоб допомогти водіям задіяти всі ресурси автомобіля на гоночному треку Ford Mustang оснащений програмами відстеження руху (Track Apps), які управляються панеллю на кермі, показники ж відображаються на інструментальній панелі, включаючи акселерометр, таймер прискорення і ефективність гальмування, тобто вимірювання часу і шляху гальмування при заданій швидкості.

 

 

Модель з 5.0-літровим V-подібним 8-ми циліндровим двигуном і механічною коробкою передач оснащена системою забезпечення швидкого старту Launch Control, що утримує число обертів двигуна в попередньо встановлених межах 3 000 – 4 500 об/хв., не натискаючи на газ. При ослабленні щеплення крутний момент задніх коліс контролюється на максимальну тягу й узгоджений старт з нульової швидкості. Електронна система Line Lock, також встановлена на модель з 5.0-літровим V-подібним 8-ми циліндровим двигуном, задіює тільки передні гальма дозволяючи водієві прогрівати задні колеса.

 

Ford Mustang оснащений повністю незалежними передньою і задньою підвісками для спортивної динаміки та комфорту, включаючи інтегрально-важільну задню підвіску, що оптимізує комфортність керування і механічне зчеплення, а також розпірки з подвійним шаровим шарнірним кріпленням, що дає можливість використовувати великі, потужні гальма без впливу на відчуття керування.

 

Каркас цього автомобіля на 28% міцніший, ніж у попередніх поколінь Mustang. У моделі з 5.0-літровим V-подібним 8-ми циліндровим двигуном – 53% ваги, а у моделі з 2,3-літровим двигуном EcoBoost – 52% ваги, припадає на передню частину автомобіля, що додає можливості краще відчувати автомобіль і точності керуванню.

 

У виконанні капоту, передніх крил, підвіски, трансмісії і гальм використані легкі матеріали,що включають алюміній. Надміцна сталь, лазерне зварювання і техніка гідроформінгу збільшують міцність каркасу автомобіля для кращої безпеки водія.

 

 

Класичний дизайн та сучасне устаткування

Новий Ford Mustang доступний в модифікаціях фастбек і кабріолет з механічною 6-ти ступінчатою та автоматичною коробками передач, відрізняється класичними елементами дизайну, включаючи трьохвимірні задні фари з трьохколірними світлодіодами, характерну решітку у формі трапеції та передню панель у формі «укус акули».

 

Ford розпочав виробництво першого європейського Ford Mustangs на заводі у м. Флет Рок, штат Мічиган, США, в 10 кольорах і за стандартом обладнаним 19-ти дюймовими колесами, автоматичними ксеноновими фарами, двозональним клімат-контролем, світлодіодними задніми фарами та заднім дифузором.

 

Інше стандартне обладнання включає акустичну систему на дев’ять динаміків та інформаційно-розважальну систему SYNC із голосовим керуванням та 8-ми дюймовим кольоровим сенсорним екраном. В Європі Ford Mustang можна замовити тільки в нових салонах FordStore, що відкриваються в найбільших містах країни або столиці. Перші автомобілі будуть доставлені в місцеві представництва континентальної Європи починаючи з липня, а в Англію — починаючи з жовтня.

Підпишіться на розсилку від Ford Media про оновлення інформаційних матеріалів